با وارد کردن کد معرف جیب‌آف هنگام ثبت‌نام در اپلیکیشن همراه کارت بعد از اولین تراکنش موفقتون از ۱۰۰۰ تومان اعتبار رایگان همراه کارت بهره‌مند شوید.

امکانات اپلیکیشن همراه کارت

    • انتقال وجه کارت به کارت
    • استعلام و پرداخت قبض
    • پرداخت جریمه رانندگی
    • گزارش اعتبار بانکی
    • تعامل مالی با مخاطبان گوشی
    • پرداخت نیکوکاری
    • خرید شارژ و بسته اینترنت

در همراه کارت می‌توان از مبدا ۳۰ بانک عضو شتاب به مقصد تمام بانک‌ها و موسسات مالی، کارت به کارت کرد.

در همراه کارت می‌توان مبلغ میان‌دوره و پایان‌دوره انواع قبوض شهری اعم از برق، آب، گاز، تلفن ثابت و عوارض شهری را استعلام و به راحتی پرداخت کرد. برای اینکار تنها به شناسه قبض نیاز است.

در همراه کارت امکان خرید شارژ و بسته اینترنت از اپراتورهای مختلف وجود دارد . اپراتورهای موجود عبارتند از:

همراه اول، ایرانسل، رایتل، تلکام کیش، شاتل موبایل

خرید شارژ به مبلغ دلخواه، شارژ شگفت‌انگیز و شارژ سیم‌کارت دائمی ایرانسل از سایر خدمات ارائه شده است.

در حال حاضر امکان مشاهده موجودی و ۱۰ تراکنش آخر کارت‌های بانک آینده در همراه کارت وجود دارد. دریافت این گزارش بدون کارمزد و کاملاً رایگان است.

همراه کارت امکان تشخیص شناسه قبض و پرداخت از متن قبض‌های پیامکی دریافتی را دارد. پس از دریافت این پیامک‍ها به راحتی می‌توان عملیات پرداخت آن‌ها را توسط همراه کارت انجام داد.

به هر کاربر همراه کارت یک کیف پول الکترونیکی اختصاص داده شده است. کاربران می‌توانند اعتبار کیف پول خود را افزایش داده و در برخی از خدمات مانند خرید شارژ و بسته اینترنت، پرداخت نیکوکاری و گرفتن گزارش اعتبار بانکی از آن استفاده کنند.

 

همراه کارت شما را از حمل فیزیکی کارت‌های بانکی خود بی‌نیاز می‌کند. شما با ذخیره شماره کارت‌های خود و تاریخ انقضای آن‌ها در همراه کارت دیگر نیازی به ورود این اطلاعات در هر تراکنش خود نداشته و فقط با ورود رمز دوم می‌توانید خریدهای خود را در همراه کارت انجام دهید.

 
 

همیشه در فعالیت‌های کاری و روزمره خود با برخی افراد مبادلات دائمی و بیشتری داریم، به همین خاطر در همراه کارت می‌توانید شماره کارت‌های پر کاربرد خود را در بخش کارت‌های مقصد ذخیره نمایید تا هر بار مجبور به ورود اطلاعات آن‌ها نباشید.

 

ورود اطلاعات همیشه کار دشوار و توأم با اشتباهی است. در همراه کارت این امکان برای شما وجود دارد که با قراردادن کارت بانکی خود در جلوی دوربین تلفن همراه یا تبلت اطلاعات آن کارت را به صورت خودکار به همراه کارت منتقل نمایید.

 

نحوه نصب اپلیکیشن و دریافت اعتبار رایگان همراه کارت

ابتدا اپلیکیشن همراه را از طریق این لینک دریافت کنید.

مطابق شکل زیر در مرحله اول شماره موبایل خودتون را وارد کنید.

وارد کردن شماره تلفن

در مرحله دوم کد فعالسازی که برایتان ارسال می‌شود را وارد کنید.

 

وارد کردن کد تائید

سپس رمز عبوری برای همراه کارت وارد کنید ، در مرحله بعد دوباره همان رمز را وارد کنید.

تائید رمز عبور
ورود رمز عبور

در مرحله آخر کد معرفی را وارد کنید. 

وارد کردن کد معرفی

بعد از آن می‌توانید کارت‌های بانکی خود را وارد کنید و از استفاده از همراه کارت لذت ببرید. برای دریافت هزار تومان اعتبار رایگان هم کافی است اولین تراکنش خود را با موفقیت انجام دهید. سپس تا یک ساعت اعتبار هدیه در قسمت مخاطبین قابل برداشت است.